FIINT emma!<3

Först och främst ville jag bara säga till min emma att det verkligen blev jättefint i hennes hår!
Nu är vu ju som tvillingar!<3
Älskareeeej mest!<3
BTW!
Nu har jag precis kommit hem från standen! Var där med Linnea och sen så träffade vi typ 4 killar där med bara 2 va snygga :S Men aja, vi ska typ träffa de e morgon igen men vi var så såklart klantiga och nt bad om deras nummer men aja, gjort e gjort men vi har i alla fall besämt en tid me de i morgon! Jag tror de e 98or :P<3
Nice, nice<3
Men i morgon kommer wilma upp hit till landet och det ska bli så jääävla kul!
Hon stannar här tisdag-söndag och sen drar jag t vickan, och sen kommer vickan t meej!<3
(www.mevickan.blogg.se) vickansblogg!<3
Men nu så väöntar alla på mej på FB så måste tagga!
Bye bye bbys<3
//emmy<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0