Film :)<3

Heeej alla :)
Nu så ska jag och vickan typ gå och lägga oss och kolla på en film :)<3
Den heter typ Kärlek i New York :)
Har aldrig sätt den men What Ever...<3
Men nu kommer jag stanna på vickans land till typ onsdag och sen ska ska vi ''typ'' flyga med hennes farfar helikopter (stavning) hem till mitt land :) ons-lör och sen jätte tidigt på söndag åker jag till farfar och farmor i dalsland och efter det drar vi till Göteborg till kussarna och LISEBERGGGGGGGGG! :D <3
Men jag och vickan gick och hälsade på latte och polly (vickans kaniner) as söta :)
och sen så åkte vi golfbil  :D det är egentligen 18 årsgräns på att åka golfbil men HAHA :P<3
Men nu ska vi dra och kolla på filmen....
BYE..<3
//emmy

driiiv bild från 4:an :S HAHAHAHAHA<33333
Vickan, å jag :)<3 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0