Helikopter! :)<3

Heeej alla!
EMMAAA BLOGGGAA! <3
Btw, snart elr i eftermidda så ska jag och vickan flyga med helikopter till mitt land :)
Ska bli så himla nice <:) Det är hennes farfar som flyger helikopter och han har gjort det jättelänge så det känns tryggt att veta haha :S
Men igår så låg vi på bryggan och solade och badade, sen åkte vi lite golfbil och spelade tennis. Mamma ska boka en tennisbana inne i stan som jag och vickan ska gå och spela på :)
Man är ju inte världens bästa.... men vickan har ju gott på tennis. Jag tyckte det gick ganska bra iaf, jag måste bara lära mej att träffa bollen :O haha :P<3
Men nu har vi precis ätit frukost och nu ska vi typ börja packa lite..

Favorit låten! <3
ÄLSKA!
//emmy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0